Kek Perkahwinan / Chocolate/ Cupcake



 KEK 
Hai, kat sini saya cuba senaraikan nama-nama bakery shop yang saya dapat daripada kenalan, kawan-kawan dan juga kawan kepada kawan. So, kalau ada sesiapa yang rasa nak promosi kedai kat ruangan ni, bleh je emailkan saya (  hantar info ala-ala business card anda and kalau ada blog lagi bagus, saya linkkan terus je ke blog anda). Kedai-kedai ni saya plan  nak kategorikan mengikut negeri, biar senang anda mencari, tapi contact saya still tak banyak sangat, so untuk permulaan saya senaraikan je dulu bakery shop yang saya tahu. 



KAJANG, SELANGOR

ANIS BAKERY
No 30, Lot 6076
Jalan Selamat, Kg Sungai Ramal Dalam
43000 Kajang, Selangor




MELAKA

ISZAHOME BAKERY
No 45, Jalan BJ 1, 
Taman Bertam Jaya, 
75250 Cheng, Melaka





MY ZIQ BAKERY & CAKE
G 10, Mydin Wholesale Hypermarket
Lot 15060, 15061, 15062,
Pusat Bandar MITC
75450 Bukit Katil ,Melaka
Tel: 06-2320373
http://www. myziq.blogspot.com



JOHOR
SHAMIN BAKERY
No 2, Jalan PI 4/7
Jalan Pulai Indah
81110 Kangkar Pulai, 
Johor







CHOCOLATE 


ChocWrap


ATAU

anda berminat ingin menghasilkan coklat-coklat mengikut design dan citarasa anda sendiri khusus di hari bahagia anda ? Tiada yang mustahil dengan panduan dari guru coklat mall. Malah kat sini juga ada panduan eksklusif bagi memulakan perniagaan atau pembuatan handmade coklat.



anda juga akan dapat:

  • belajar buat coklat anda sendiri. Design sendiri dan citarasa sendiri untuk keluarga dan kawan-kawan
  • boleh menambahkan pendapatan sambilan dengan produk coklat handmade anda sendiri
  • mencari kelainan dan kepuasan dalam memberi hadiah atau cenderamata bagi tetamu-tetamu di majlis keraian, pertunangan dan perkahwinan anda.
  • atau kalau dah segan dan susah sangat nak buat sendiri, kat sini juga ada perkhidmatan tempahan pelbagai jenis design coklat untuk anda..
So, cubalah. Sesiapa yang berminat boleh je
muat turun ebook panduan eksklusif handmade chocolate secara percuma untuk anda di sini








CUPCAKE 




Ummis Oven Bakery





 BeccaCookies

No comments:

Post a Comment